عینکمان را عوض کنیم

درباره ما

پایگاه مقاومت بسیج طلاب شهید اکبرزاده با دستور آتش به اختیار فرمانده کل قوا در راستای ترویج فرهنگ جنگ نرم پا به عرصه جنگ سایبری،فرهنگی گذاشته و تمامی تلاش خود را در تحقق این مهم در سایت مـعـبـرسایـبرے پلاڪ انجام خواهد داد.

بايگاني

نويسندگان

پوستر

ویدیو برگزیده

امکانات معبر


  • برای ورود به شبکه های اجتماعی معبر کلیک کنید

  • تماس با بي پلاک

عینکمان را عوض کنیم

بعضی ها عینکی می گیرند که به قیافه شان بیاید و خودش تیپ ترشان کند؛ اما ظاهرا آن کسی که عینک را اختراع کرد، می خواست ما بهتر ببینیم، نه بهتر دیده شویم. شما با کدام عینک به <<سفر>> نگاه می کنید؛ عینک تفریحی، عینک تجاری و اقتصادی، عینک مردم شناسی ، یا... بد نیست عینک سفارشی ما هم به چشممان بزنید، << سفر کنیم تا خود و اطرافیانمان را بهتر و بیشتر بشناسیم>>. امتحان کنید. شاید دنیا را بهتر ببینیم.

امام علی می فرمایند:<<در دیار و آثار ویران رفتگان گردش کن و بیندیش که آنها چه کردند؟ از کجا کوچ کرده و در کجا فرود آمدند از جمع دوستان جدا شده و به دیار غربت سفر کردند گویا زمانی نمی گذرد که توهم یکی از آنانی>>.(نهج البلاغه)

مرحوم فیض کاشانی:

مسافرت، برای تهذیب نفس نیز بسیار لازم و مهم است؛ زیرا در سفر، پنهانی های اخلاق آشکار می شود و از همین جهت است که از کسی که شاهدی را تأیید می کرد، پرسیدند:<<آیا در سفری با او همراه بوده ای تا کاملاً به مکارم اخلاق او پی ببری؟>> او گفت:<<نه>>. گفتند:<< پس تو او را کاملاً نمی شناسی.>>



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب ها اجتماعی سفر